sobota 26. března 2016

HELLO SPRING

Jaro je konečně tady, i když je venku pěkná zima. V podstatě jaro začalo už 21. března, takže by mělo být hezky a žádný takovýhle mrazíky! Vždycky jsem si myslela, že mám narozeniny až na jaře, ale jak jsem letos zjistila, ano mohlo mi to dojít dřív, ale narozeniny už jsem tedy měla a to 17. března, což je jenom kousek od jara! sakra


musíme jaro přivítat alespoň tím, že si zajdeme někam kde je to rozkvetlé a utrhneme si větvičku :-d nee že bych to někdy udělala



VĚCI, KTERÉ BYCHOM MĚLI NA JAŘE UDĚLAT


jako u každého 'hello' bych chtěla začít takovou tou klasikou a to proč by jste měli mít jaro rádi a taky co všechno se dá na jaře dělat! 

1. vyplít zahrádku - určitě máte každý babičku, nebo dokonce máte u domečku zahrádku a po té zimě je tam tolik toho plevelu, že se vám do toho nechce. Jenže pokud to nevyplejete, tak tam prostě tulipány nebo slunečnice neporostou, nenene

2. upéct koláč - rozhodně by to chtělo nějaký ovocný, a nejlépe z ovoce ze zahrádky když jsme u těch zahrad, třeba mm, jahodový cheesecake ? ježiis ten bych ale mohla upéct!

3. nakrmit kachny (nebo jinou havěť) - neberte slovo havěť, tak že nemám kachny a ostatní ráda, ale my třeba jezdíme k jezeru a krmíme nutri (= takový velký krysy co toho dokážou sežrat tuny)

4. mít venkovní piknik - rozhodně je dobré si zajít a kamarády nebo s rodinou jednou za čas na piknik, i když bych se v tuhle dobu bála rozložit si v parku deku, protože co si budem, někteří psí páničkové to prostě neuklidí

5. rodinný výlet na kolech - naše rodina třeba každý rok jede na kola, i když už na prvních 10-ti metrech říkám, že už ne, že se vracím domu tak stejně musím, ne že by se ta rodina tím nějak sblížila, ale pohyb je potřeba přece! :-d a takhle jednou ročně, je to akorát 

6. postavit pevnost na dvorku - no já nevím co si pod tímhle představit, ale třeba dům na stromě, no to bych brala, jenže u nás už je každá tak líný, že mi řeknou jestli jsem z toho stromu náhodou nespadla

7. hrát mini-golf - určitě jste každá hrál někdy tuhle hru, je to na přesnost a hlavně musíte mít trpělivost, noo a ta mi chybí, mini.golf hraju s Hugem v létě, občas mi ten míček třeba půl hodiny chybí, protože si Hugíno hraje, ale mezitím si můžu odpočinout

8. hrát kroket - prvně jsem si musela najít co to vůbec je, ale stejně mi to nějak nic neříká, ale určitě taky skvělá aktivita, vážně!

9. sbírat divoké rostliny - možná se slovem 'divoké' myslelo například pampelišky a pak si udělat věnec! to dělám každý rok a nikdy mě to neomrzí, vážně přísahám, nikdy. Dokonce jsem jednou pletla i ze sedmikrásek pro Fandu (náš jezevčík), protože mu ty pampelišky nějak nevoněly :-(

10. jít rybařit - no já nevím kdo by šel rybařit, k tomu je zase dobrá ta trpělivost, ale Pavel, ježiis ten by tam strávil celý život, takže rybaření - pro lidi které znám a které to baví - jenom Pavel, ale tak alespoň někdo

11. sledovat východ slunce - východ slunce by měl být teďka jak jsem koukala, nějak okolo 5:12 až 5:20, no a to já už spím, takže bych jedině řekla mámě ať mi to natočí :-d

12. JÍT DO ZOO - největší bod, protože na jaře jsou nový mláďátka a celá ZOO je na jaře nejhezčí, už jsem tam měla s mami jít, teďka ve čtvrtek, ale to počasí!!

13. jít na procházku přírodou - tohle dělá snad každý a ne jenom v létě, každý si někdy potřebuje vyčistit hlavu od všech a od všeho a tak se prostě jde projít, a navíc je to i zdravý, takže bych měla chodit častěji

14. venkovní grilování - normálně jsem z tohohle teďka dostala hlad a to jsem chvilku po obědě :-d tohle je snad to nejlepší na tom, když se udělá venku hezky, možná bych mohla jít tak nějak nenápadně dědu popostrčit k tomu aby se psychicky připravil na grilovačku :-) hlavně 'nenápadně'

a já bych k tomuhle ještě přidala jeden bod, bez kterého by se jaro neobešlo, protože na jaře jsou přece Velikonoce a to ..

15. barvení vajíček - určitě každý barvíte vajíčka a já je barvila zrovna dneska a tak jsem sem chtěla ten bod dát, je to skvělá zábava ještě když pak máte celou barevnou ruku protože to prostě dolů nejde ať to drhnete drátěnkou nebo jen mýdlem :-) Velikonoce jsou nejhezčí na jaře, protože jsou to poslední prázdniny v tomhle školním roce :-) :-(

 CESTOVAT? NEJLEPŠÍ  ZPŮSOB JAK PŘIVÍTAT JARO


Na jaře je nejlepší někam vycestovat, protože to vypadá, že se nikdo v létě k moři nechystá kvůli těm uprchlíkům :-)  Když se mě někdo zeptá, co si představím pod slovem 'jaro' řeknu že cestování jo a taky zmrzlina :-d ano na jídlo nesmíte nikdy zapomenout! Ale v létě se dá nejlépe cestovat, protože není zima a ani teplo, je to takový střed :-d no a když nění kam, tak třeba jen po Čechách, začínají se otevírat zámky a zahradníci zpřístupňují zahrady, ALE po Evropě?! no to je ten nejlepší způsob. Každý rok na jaře někam jedu, ať je to s mamkou nebo s kamarády, jet někam na jaře je 100x lepší než jet někam v létě (když nepočítám teploučko a jaro) letos jsem byla v tom Amsterdamu a ještě mě čeká Londýn. Nejlevnější jsou v tomhle ohledu výlety autobusem, i když cesta trvá třeba 20 hodin :-) :-) důležité je, že jste dojeli a jste na místě :-d a kdybych vám měla něco doporučit, jakože z toho zahraničí, mm tak třeba

a) Paříž - Dysneyland

rozhodně by sem patřila Paříž, i když bych se bála tam teďka jet, nikdy nevíte jestli tam zrovna nekouká nějaká bomba :-d ale jela bych tam znovu snad už jen kvůli tomu že je tam Dysneyland! sice to není ten největší, ale i tak je tak velký, že za jeden den nestihnete obejít všechny atrakce :-d ještě když stojíte tak 30 minut ve frontě, abyste se mohli na 10 minut svést na horské dráze :-d no asi to neni 10 minut, ale v té rychlosti nevnímáte čas :-d 

b) Amsterdam

v Amstru jsem byla ani ne před týdnem (vlastně dneska je to týden) a všem bych přála abyste se tam někdy podívali, je to krásné město ale je fakt malý, a to si nedělám prču. Sama jsem si myslela, tyjo Amsterdam, vždyť ty kanály jsou nekončný to bude ještě větší jak Praha. No a skutek utek, Amaterdam, myslím tu hezkou část máte prošlou za hodinku? možná ještě dřív :-d ale jestli bych mohla takový malý tip, JEĎTE TAM, AŽ BUDOU TULIPÁNKY, protože je to město tulipánů! 
c) Řím

tam jsem ještě nebyla, ale z těch Evropských měst je to jedno z nejvíce navštěvovaných, takže určitě stojí zato se tam kouknout. Pod slovem 'Řím' si hodně lidí představí staré město někde v Itálii, no já si to taky takhle představim, ale určitě to město má něco do sebe, nějakou u historii! a i kdyby němelo, což mít musí, je tam teplo a kde je teplo, tam je dobře. A je to hlavně Itálie! pravá italská pizza, no tu v Praze neseženeme


Doufám, že po tomhle článku nesedíte už doma a berete si budnu a jdete ven, UDĚLALO SE TAM NĚJAK HEZKY (zrovna na mě klepe mamka na okno ať zvednu zadek:-d) takže bod 13. jít na procházku přírodou , splním asi hnedka a to to tak, že si udělám čaj a půjdu se prrojít babiččinou zahrádnou (příroda jako příroda) a odškrtnu si to! :-d

Krásné jaro, spoustu tulipánků, no ježiš Kačko, málem bych zapomněla, když je to jaro, Měli byste si koupit tulipánky! a dát si je do pokoje, tulipán je jarní květinka a ještě je tak hezká! takže pokud nevíte co dneska dělat, když je takhle hezky, nemyslím to tak, že je půjdete někde natrhat :-d ale běžte si je koupit, udělá vám to radost a ještě budete mít hezčí pokoj!

takže pac a pusu Kačka :-* !





Žádné komentáře:

Okomentovat