pondělí 18. ledna 2016

OBAG | Outfits With Sister


Dneska jsme pěkně vymrzly a to jenom proto, že jsem chtěla vyzkoušet nový typ těchto článků, a to ty slavné, u každých blogerek čtené, 'outfity' Byl to boj než jsem se k tomu dokopala, ale ještě něco si ráno zvládnu obléct a tak jsem to dneska vyfotila:d jen takhle na úvod bych chtěla říct ať takhle v zimě nečekáte nejnovější trendy, protože KDYŽ JE ZIMA, NEJDE BÝT HEZKÁ. Tohle si kladu na srdce, když ráno v 6:40 vycházím z bytu s rukavicemi a omotaná šálou ze všech stran. 
Všude kde jsem tyto články četla, jsem vždy viděla jen tu 'blogerku', která si ten blog píše sama. A já jelikož jsem to chtěla nějak oživit, proste aby to nebylo nemastný, neslaný tak tyhle články budu dělat se svou 'sestrou', ona bude taková ta 'třešnička' na dortu, prostě tomu dá to 'boom' :-d myslím že všichni chápou. Nebude to nic extra, snažila jsem se to vyfotit nějak s hlavou a patou a se třeba alespoň inspirujete. Jo a abych přešla proč tam mám to 'ows' to je je jako 'outfits with sister' to je pro mě, je takové poznávací znamení :-d okkk tak začneme Barčou ♥ ..






Kabát - C&A
Svetr - New Yorker
Tričko - C&A
Jeans - Takko
Boty - CCC
a Pandorka

Kabelku máme stejnou, spíš mojí :-d chtěla jsem tímhle článkem vlastně ukázat 'jak kombinovat nekombinovatelnou OBAG' :-d joo hezký název, proto, jsem to nazvala jenom stručně a jasně 'OBAG'. Kdyby jste někdo nevěděl co to ta OBAG je, tak je to normálně kabelka, vyráběná Italy u 75% lidí Čechy. Ale v Čechách mají jenom prodejnu, vážně to nevyrábí. Mně se u téhle kabelky líbilo, že si jí můžu sama zkombinovat, což znamená, koupím si tělo + k tomu ty uši a + k tomu vnitřní tašku (pokud chci, já jí teda mám!:d) A z tohohle všeho si potom poskládáte svou vlastní, jedinečnou OBAG :-) 


Jak Barča se kombinovala spíše do bíla, tak já jsem si zvolila tu tmavší variantu, snad tam bude znát rozdíl :d a to do té tmavé spíše asi černé :-)



Kabát - Orsay
Svetr - Primark
Tričko - C&A
Jeans - C&A
Šála - Primark
Boty - CCC
a Pandorka

Jen takhle na závěr ještě řeknu, že jsem takhle tímhle, chtěla oživit můj blog a jelikož mě to vážně baví, nevím jak to můžu říct, když jsem to vlastně dělala jenom jednou, asi je to tím že jsem tam byla s Barčou, ale jelikož mě to baví, tak tenhle typ, tyhle 'outfity' budu dělat nejspíš každý měsíc, něco jako když se snažím psát TOP 10, tak nějak takhle :-d doufám že se vám tenhle nový typ líbí a zasmějete se alespoň trošku, když sem dám fotky z videí, které by se asi nehodily být vytištěny do časopisu ELLE. 

Pro měsíc Leden, ať to zvládáte ve škole, když je za dveřmi vysvědčení, jsem vám tedy 'vysvětlila' podstatu nových článků :-d


Budu / budeme se těšit příště! 
Pac a pusu Kačka :-* a Barča :-)


ps: kdyby jste se jen tak náhodou divili, proč máme prskavky, tak to ptoto, že jsem dneska slavily náš Nový rok :-d ne vždycky se poštěstí abychom spolu byly 31.12 !!





4 komentáře: