neděle 31. ledna 2016

TOP 10 | JANUARY

Je tu první Top 10 v roce 2016! wuhuu :-d zas tolik radosti to snad není:-d Rok 2016 byl pro mě docela zatím úspěšný, prošla jsem v pololetí, co bych řekla, že byl největší úspěch prozatím ale je tu jenom jedna věc co mi chybí, a to prázdniny:-(:-d už bych chtěla nějaké prázdniny, třeba už ty hory konečně!! Ale kdo si počká ten se dočka, a kdo odjede na hory 14. února, neboli na Valentýna, potká lásku. Ne vážně, to jsem si teďka vymyslela. Abych se k tomu vůbec dostala, vždycky to nějak zakecám a pak nevím ani co jsem chtěla, v tomhle jsem vážně hrozná:-d:-( ...


1) zážitek
Myslím, že po asi třech letech jsem byla bobovat. Mám pocit, že je to tím, že nebyl nikdy u nás v Praze sníh ale taky možná proto, že jsem čekala až můj bráška vyroste do věku kdy bude chtít jít hlavně on bobovat a ne já :-d


2) místo
Tenhle měsíc jsem byla poprvé fotit OWS a byly jsme v Karlísnkém parku. Chodím přes něj do školy už vlastně pět měsíců a až letos jsem zjistila jak je ten park hezký:-d rozhodně se tam neválí žádní lidi bez domova, což přidává 5 bodů minimálně!!:-d



3) restaurace
Bohužel nemám žádné fotky, ale s mou mamkou a Rosťou jsme byli ještě 28. ledna na večeři, něco jako 'jdi šikulka Kačko, neměla jsi žadnou 4 na vysvědčení, jdeme se nato najíst!' :-d nějak proto jsem tam byli. Byla to tedy restaurace 'Trojský vrch' kterou by určitě doporučila i moje mamka, která si chtěla dát ještě kávu ale bála by se že by nedošla domů :-d

4) oblečení / boty
Myslím, že v TOP za listopad jsem psala, že si budu přát k Vánocům nové boty, a to Adidas a tak jsem dostala ty černé ♥ odchodila jsem v nich všechny mrazy protože kozačky a ani ty kotníkové boty nejsou nic pro mě:-d a protože jsou kožené, bylo v nich i teplo!!


5) doplněk
V lednu jsem si koupila svou oblíbenkyni Obag, už jsem o ní musela napsat i samostatný článek, tak už jí určitě znáte! :-d dlouho jsem přemýšlela, jestli si jí koupit mám, nebo nemám ale jelikož jsem si ji koupila s kamarádkou Kájou tak jsem z ní měla i větší radost! ♥


6) písnička
Tenhle měsíc jsem si zamilovala skupinu 'Sheppard' a od nich písničku 'Geronimo', vážně mám teď nejradši všechny jejich písničky, ale na 'Geronimo' tancuju když uklízím :-d



7) film / seriál
Film, pohádku 'Into the woods' nebo česky 'Čarovný les' už jsem viděla minimálně 5x ale neomrzí mě se na něj pdoívat znovu, i když trvá přes 2 hodiny :-d



8) aplikace
Zdá se mi, že tenhle měsíc se nějak 'rozrostla' aplikace musical.ly , kdo by jí neměl jako by nežil :-d pokud nevíte o co jde, podívejte se na tuhle stránku, myslím, že to rychle pochopíte :-d  → musical.ly a ještě jedna → musical.ly best of



9) kosmetika
Jelikož jsem byla hodná celý leden (:-d) neměla žádnou 4 na vysvědčení (což už málem hrozilo) šla jsem s maminou do Lushe. Ale opravdový důvod byl ten, že jsme to už vážně chtěli vyzkoušet. Všude, i u všech je hrozně známá ta maska 'mask of magnaminty' a jejich šampony, jenže já mám svoje šampony ráda a tak jsem si koupila jen tu masku. K tomu mi mamka koupila tee tree sprej, protože ten je 'fak dobrý' jak by to řekla obsluha v Palladiu , maminka si koupila pastu v bononech, ale vážne, taková ta lahvička s těma bononkama je zubní pasta:-dd a ještě jsme si každá vybraly jednu tu 'bombu' do koupele:-d ty jsou u nich taky hodně známé a tak když už jsme tam byly, vzaly jsme si je :-d



10) random
Do kolonky 'random' bych zahrnula tmavě modrý kryt na telefon z H&M. Hrozně dlouho jsem totiž sháněla ten zavírací obal, jak říká maminka 'nezničitelný' jenže se mi zdál všude hrozně dryhý.  Osm stovek že ho budu mít jednou na hory nebo když někam pojedu to se mi zdálo hodně, a tak když jsem si byla kupovat jeansy, mami mi našla tenhle a myslim, že je i o mnohem hezčí, něž jsem chtěla 
tamty! (H&M - 299 Kč)


Hodně štěstí do nového pololetí!
Pac a pusu Kačka :-*

1 komentář:

  1. Teda Kači, moc hezký články máš. Zlepšuješ se čím dál víc ségra!

    OdpovědětVymazat