čtvrtek 4. února 2016

WHEN YOUR BESTFRIENDS ARE BOYS | 1



















Krásný večer!
tenhle článek už jsem chtěla napsat hodně dlouho, protože mám dva nejlepší kamarády a o tom to vlastně je.
Mám spoustu kamarádek, které si stěžují, že nevědí co koupit své nejlepší kamarádce k narozeninám, k vánocům a podobně. Vždycky se zamyslim a řeknu si, jak jednoduchý by to bylo, kdybych kupovala dárek holce. Přece jenom je to holka a já taky, tak je to tak jednoduchý. Paťulce  jsem třeba koupila naušnice od Panodry i když pořáád ale pořáád řiká jak se jí ta Pandora nelíbí, mm smůla Paťi. Vždycky když jim na to odvětim otázkou a možná i odpovědí 'Tak mi teda prosimtě řekni, jaký dárek by jsi koupila, kdyby jsi měla nejlepšího kamaráda jako kluka' většinou je po mé větě ticho. A tady se dostáváme k tomu 'problému' a zároveň k první části tohohle článku. 'Co mám koupit svému nejlepšímu kamarádovi?' a co když jsou dva? Já to nemá v životě zrovna jednoduché,..


Můžu vám se srdcem na dlani říct, že jsem nikdy nevěděla. Vždycky jsem měla vymyšlené dárky měsíce dopředu, oslavy s překvapením a udělala jsem všechno co by se mým kamarádkám líbilo. Jenže. Jsou tu i ti kluci. Těm nemůžete udělat oslavu s překvapením protože mají věčně srdce z kamene. Nemůžete je pozvat na večeři, protože přece oni jsou 'chlapi' a oni zvou holky na večeře. Přesně takovéhle věci řeším už asi rok, teď jsem si uvědomila, že už to bude rok co se s klukama bavím, nevím datum kdy přesně to totiž není důležitý a kdybych se jich zeptala tak, tak mě asi střelí vodní pistolkou co to po nich chci aby si pamatovali nějaký datum :-d hlavně tyhle věci řeším vždycky, když se blíží jejich svátky, Vánoce a nebo jako teď, co mě donutila napsat tenhle článek, narozeniny. A jelikož už jsem s nimi jejich narozeniny oslavila, můžu vám dat typy, no spíš vám jenom napsat jaké dárky jsem vybírala já. Kamarádkám kupuji něco typického, prostě holčičího, když už vážně nevim, jistí to u mě obal na telefon nebo nějaký drobnost. Jenže kupte klukovi obal s vaší fotkou? Jasně, ani ve snu nechci vidět jejich reakce. To je stejné jako dát jim rámeček s fotkou a pod tím mít napsáno 'nejlepší přátelé navždy' a nebo anglicky moderně 'bff', tohle prostě jaksi nejde. Abych se dokopala konečně k tomu co jsem jim koupila a jak jsem jim to potom dala. Měla bych začít hnedka na začátku, takže.

Domluvili jsme se, že si uděláme společnou 'oslavu' narozenin, což je pěkně nespravedlivé protože jediný kdo měl zatim narozeniny byl Pavel, Petr je bude mít za chvilku a já až za měsíc! Prvně jsme nevěděli kam jít, jo ještě musím zmínit, že s námi byla i Barča,dohodněte se s klukama kam jít. Jeden řekne "Mně je to jedno" a druhý zase "Jako ať jdeme kam jdeme, hlavně ať je tam jídlo" je docela zábava tadytohle poslouchat. Tak jsem řekla, že si zajdeme někam na jídlo. Vydrželo to chvíli a pak Petr řekl, že jdeme na Bowling, jídlo tam bylo takže to vlastně splňovala všechny naše podmínky. Měla jsem už od půlky ledna vymyšlené jaké dárky koupím, a teď se s vámi o to podělím. Jako první mě napadlo tričko do hollisteru (taková ta značka s tím letícím ptáčkem v dálce:d) a k tomu ty 'cool' calvinky, aby se jako cejtili. Z toho sešlo po projevu mé mamky, že něž by takhle hezké boxerky vytáhli splesňivěli by jim ve skříni :-dd doufám, že jste to každý pochopil:-d tak jsem tedy potom přemýšlela co bych koupila, protože abych něco vyrobila s mýma 'šikovnýma' ručičkama to ne. Ve vybírání dárkům k narozeninám se prý musí hodně do maličkostí, třeba do vět co člověk řekl jenom jednou, jenom jedou to řekl a vy si to prostě musíte pamatovat:-d já si musím pamatovat všechno, jinak by mě ukamenovali.


V tomhle případě jsem si vzpomněla na Petra.
Když jsme byli v těch Drážďanech, řekl nám, že se mu hrozně líbí značka 'Under Armour' a že by od ní něco chtěl, a tady to už je!! Že to řekl jednou a pokud jste ho neposlouchali, prostě nemáte dárek. V neděli odpoledne mi bliklo v hlavě a už jsem začala hledat tuhle značku. Jelikož mi záleží na tom, aby jim to slušelo, okamžitě jsem odmítla oranžovou mikinu. Nakonec jsem vybrala tuhle, klasickou černou, přes krk. A Péťovi se líbila až tak, že si myslím, že už ji nikdy nesundá, protože se podívejte sami...



no není to hezká modelka?


Teďka tu zbýval už jenom Pája.
Ten si zase pořád stěžuje nato, jak má málo bot. A zase pořád nadává mně, že mám každou chvíli nové tenisky. Na tohle jsem si vzpomněla tak, že jsem s Hugem byla venku a měla jsem na sobě svoje nový Ády (Adidasy) :-d a jelikož nenosí nic jiného než značku 'Nike', bylo v podstatě hnedka jasné, co mu mám koupit. Jenže pak je tu ještě jedno. Má svůj vlastní styl bot. Líbí se ty obyčejné, snad ty úplně první Niky. Takže koupit mu Roshe Runky jsem mrtvá jen už vidí první botu, musela jsem teda do 'old school' stylu. Myslím, že jsem vybrala ještě ty nejhezčí co tam měli, taky klasicky čené, aby mu to ladilo k novým džínám, které má mimochodem z dětského oddělení H&M.



Tím skončilo to, jaké jsem koupila dárky a jelikož jsem taková, jak se říká, dramatická, nebyla bych to já, kdybych jim to dala rovnou,...
Takže jsem na tu naší společnou 'party' přijela o 15 minut dříve abych ty dárky mohla schovat u obsluhy a pak si pro ně jenom skočit. Měla jsem ještě koupeného pro každého ponožky, protože jsem taková ponožková máma a ponožky jsou základ! A potom už ke stolu, kde seděli oni, jsem šla už jen s dvěma malýma taškama. Když přišel čas nato, dát si dárky,  vytáhla jsem ty mal tašky se slovy 'Mám pro vás tady dárek' žádné všechno nejlepší a prostě nic jsem neřekla. Když to rozbalovali, no to byl pohled :-d Chvilku, ale vážně jen chvilku jsem je v tom nechala, aby si mysleli jak jsem hrozná, ale skutečnost se otočila. 'Snad jste si nemysleli, že pro vás mám jen ponožky' odešla jsem od stolu a šla jsem pro ty moje 'schovaný' tašky. Když jsme se vracela s velkou taškou, , že nemohli uvěřit vlastním očím, teda když se otočili. Teď už přišel čas na 'Všechno nejlepší' a takové ty srandičky, a hlavně skoro ubulenou Kačku z toho, jakou mají radost. Prostě když už má někdo radost z mýho dárku rozbrečím se, ale nesmí brečet ten komu jsem ten dárek dala, takhle to nefunguje.




Tak takhle jsem dala dárky klukům já, já nevím jak bych to udělala, kdybych měla dávat dárky holkám. Je to prostě něco úplně jiného, mít kamarády kluky a kamarádky holky. Hodně lidí mě odsuzuje zato, že si prý neumím  najít kamarádky, ale já mám kamarádky (skvělé, nejlepší kamarádky!!), řekla bych že i docela spoustu ale zase ne hromadu. Ale s mýma klukama se mi prostě dobře povídá. Tráví se mnou tolik času. Dobře se mi s nimi povídá, Dokonce si občas myslím, že po tom co jsem s nimi zažila, a to že jsou to občas vážně tvrdohlavci, jsem připravená i na třetí světovou. :-d bez žertu, prostě naprosto vážně


Jelikož by mě asi ukamenovali, kdybych vám neřekla co dali oni mně, tak se vám pochlubím, protože si myslím, že jsou nato společně i s Barušou hrdí. Dostala jsem od nich prstýnek od Pandorky, protože já jsem taková malá pandrkalady a nebo netuším. Ještě dneska večer jsme ho jeli vyměnit za velikost 52 a to mi chtěli koupit 56 :-d






A tady bych to nějak ukončila i když je toho opravdu ještě hodně co bych napsala a tak za měsíc proto vyjde ještě jeden stejný článek, vlastně takové 'volné' pokračování, kde budou všechny klady a minusy o kterých jsem vlastně doopravdy chtěla psát :-d

Za měsíc (snad už konečně) se potkáme znovu u tohohle článku!
 Dobrou noc,
Pac a pusu Kačka :-*






 ps: tak tohle jsou ti moje kluci, aby jste si je nějak zapamatovali, jako modely :-d vzali si na sebe trička, která jsem jim dala k Vánocům, čímž mě teda potěšilli O:-) ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat