neděle 13. března 2016

EXPLORING

Každému začínali prázdniny nějak jinak, a ono vlastně ani jaro není, pokud se nepletu mělo by vyjít (jako vážně? Kačko) , mělo by začít 21. března, což už je po mých narozeninách takže jsem ještě narozená v zimě, no to mám ale štěstí. Takže, byli jarní prázdniny a všichni odjížděli na hory nebo odlétali do tepla :-d já jsem měla trávit svoje prázdniny u babičky a dědy jenže zase Praha je Praha žejo :d ale důvod proč jsem zůstala v Praze byl ten, že jsem měla naplánovaný týden, že prostě nebudu sedět doma s Hugískou :-d, ale budu něco dělat! :-d no a jak  jinak začít prázdniny než vstávat v 5:20 protože vaše milá maminka rozhodla, že s ní půjdete do práce a potom po doktorech. Do práce to má mamka 30 minut. Doktora jsem měla v 9:00, ale nenene, proč by měla nechávat svou dcerušku spát, když může jít do práce, kde jsem mimochodem do 8:30 spala na gauči, a potom k doktorce :-) Celý den jsem pak byla hrozně, ale hrozně unavená :-d 




Jelikož jsem ještě byla domluvená na pondělNí kino a musela jsem mamce koupit dárek k MDŽ, napila jsem se doma kakaa a šla :-d Jestli jste už slyšeli o filmu 'Deadpool' tak na tom jsme byli :-d pokud máte rádi sprosťárny (myslím to tak, že se tam naučíte i nové sprosté slova) a když lidem padají hlavy díky jedný kulce tři najednou, nikde bych se nezdržovala a honem! ať už máte udělanou rezervaci. Ale vážně je to legrace, takže nato běžte, protože co si budem, v kinech nic moc teďka nedávají :-d     -->  Deadpool thrailer :-)

No a teď abych se tedy dostala k tomu, proč se to 'Exploring' nebo česky 'zkoumání'. Šla jsem totiž se svou kamarádkou Sarkou do muzea voskových figurín a nějak takhle, bych si to zapsala do deníčku, takže na blog :-d :-)  .. 

Už v jednu hodinu (myslím odpoledne) jsem měla být pod koněm (sv. Václav) protože jsem tam měla sraz s mou kamarádkou Sarkou! Na úterý jsme měly naplánované museum Grevin, do kterého jsem se vážně hrozně těšila! Už asi před 7 týdny jsme se na tom, že tam půjdeme domluvily a nějak nám to nevycházelo, až teď konečně :-d Grevin, je vlastně museum voskových figurín, jako je třeba Madame Tussauds, ale ta nás moc nelákala:-d chtěly jsme do Grevinu. Vstupné stojí 250 korun a můžete tam být jak dlouho chcete a v ceně už je zahrnuté i focení! Pak jsou tam různě ty 'osobnosti' a u nějakých je i možnost vypůjčit si rekvizity, takže je to vážně udělaný hrozně hezky :-) Dokonce, někde v půlce 'prohlídky' si můžete udělat vlastní figurínu! Jistě že ne opravdovou:-d ale až projdete všemi čtyřmi stanovišti, můžete si nechat na svůj e-mail zaslat video, kde v podstatě stojíte mezi Karlem Gottem  a ještě nějakou celebritkou :-d Pokud se ještě pořád rozhodujete jestli tam jít nebo ne, ROZHODNĚ ANO !!




odpoledne jsme se už jenom procházely po Praze, protože co je hezčí než procházka po Praze když zrovna neprší, ale hlavně. Určitě jste slyšeli o tom pražskym  hitu a to zmrzlině v trdelníku. Bylo to snad všude, na novinkách na reklamách a takhle. A když jsme tam už byly, tak jsme si prostě ten trdelník daly :-d Sarka měla trdelník vymazanej čokoládou vespod jahody, na tom šlehačku a na vrchu ještě jahodu (můžu vám říct, slast pro oči a ještě lepší na jídlo) a já měla jenom s vanilkovou zmrzlinou, která mi pak spodem vytekla :-) :-)  protože jsem to jedla pomalu a měla jsem ji prostě všude, na bundě, na kalhotech ale i na vlasech protože jsem si neudělala gumičku :-) nojoo



Protože jsem z úterý na středu přespávala u Sarky mohly jsme si udělat insta snídani :-d anoo ale ty naše vafle moc jako insta snídaně nevypadaly, ale byly hrozně dobrý (dokonce se mě i Týnka ptala kde jsem je koupila) ale vážne! Já jsem ty vafle udělala sama (se Sarčinou pomocí). A protože byly hrozně dobrý, tak vám sem dám náš recept :-d stejně jsem chtěla udělat článek s receptem mý babči (protože lepší dort jsem nejedla a to dorty nejím) tak začnu receptem mý Sarky. takže ...

Vafle podle Kačky a Sarky 


na asi 10 vafliček budeme potřebovat ; dvě mísy, 2 hrnky polohrubý mouky, hrnek a půl cukru krupičky, špetku soli (jen tak od oka) 2 vajíčka, 2 hrnky mléka (ale pak ještě můžete přilévat když se vám to bude lepit na obou stranách vaflovače :-d) , 1/3 hrnku oleje a granko 

začneme tak, že si rozklepnem dvě vajička na žloutky a bílky. Žloutky do větší misky a bílky do druhé. Z bílků uděláme sníh (překvapivě) a pokračujeme o druhý mísy a to se žloutky. Postupně tam přidáme všechno (k těm žloutkům), tedy mouku, cukr, sůl, vejce, mléko a ten olej. Uděláme z toho těsto (bude hodně řídký ale to je v pohodě) a až to bude hotový, přidáme granka podle chuti :-) když někdo chce mít ty vafle jako černoušky dá hodně a když je někdo chce mít jen nasládlé tak si dá malinko. Nakonec smícháme obě dvě mísy dohromady (mísu s bílky přelijeme do mísy se žloutky) a vaflujeme. Nezapomeňte si ten vaflovač vymazat olejem!! jinak se vám budou lepit!! na ozdobu, nebo na dochucení je dobré ovoce (banány, jahody, borůvky) a třeba šlehačka, ale je to dobré i s marmeládou ! :-) a pak už jenom, dobrou chuť!




Tak tohle by bylo pro tento článek 'Exploring' všechno, doufám že zkusíte náš recept! a když ne tak alespoň trdelník za 110 korun :-d :-) vážně byl dobrej!! ale velkej no, tak ten zbytek můžete dát labutím na Kampě :-d budou mít radost!

Takže pac a pusu Kačka :-* 

Žádné komentáře:

Okomentovat