čtvrtek 26. května 2016

LONDON



















Abych pomalu navázala k předchozímu článku o mé cestě do Anglie, která byla, dalo by s říct, před dvěmi měsíci a před měsícem jsem napsala první část 'Anglie'. Byla to Jižní Anglie a já jsem to nechtěla dál natahovat a tak jsem dala Londýn až teď. Vlastně se toho ani tolik nestalo, že by si to zasloužilo zvláštní článek, ale myslela jsem si, že když to udělám takhle, bude to i hezčí :-) takže abych začala jako předtím, takže ránem. Ráno jsme s holkama vstávaly opravdu brzo, protože nás čekala dvouhodinová cesta do ...


studia Harryho Pottera! no můžu vám říct, bylo to, fak, fakt, hrozně velký!:-d moje kamarádka Kája je úplnej blázen do Harryho, takže si myslím, že tam všechno zkusila a má to radši jak Disneyland:-d až budou chtít její děti jet do Disneylandu, řekne nene děti, jedeme do Harryho Potrera. Tyhle studia se nacházejí asi hodinu od centra Londýna, takže jsme to neměli zas tak daleko. Při příchodu ke studiu jsme dostali vlastní pas a mohli jsme  vyrazit. Byli jsme tak tak 3 hodiny a všechno tak hrozně uteklo :-d ale bylo to skvělý, vážně skvělý





Hned po Harrym jsme vyjeli na nákupy! Ano, oblíbená věc všech holek a na celém zájezdu s námi byl jeden kluk a průvodce:-d museli z nás mít oohromnou radost:-d Nakupovali jsme tedy v Covent Garden, což jsou nekonečně dlouhé a propletené ulice dohromady:-d každý si nakoupil co chtěl, někdo nový přívěšek na pandoru (já), někdo něco na sebe (holky), někdo calvinky (zase já ale i holky) ale všichni snad koupili něco domů, maminkám a babičkám :-) ♥


Do Londýna jsme šli pěšky, pokud si dobře pamatuju, a taky vím, že tyhle články nejsou moc o psaní ale o fotkách a na všechny fotky co jsem fotila budete mít odkaz dole a můžete si je prohlídnout :-d ulehčila jsem sobě a myslím, že i vám práci s tím, kolik by tady bylo sakra, ale sakra fotek :-d
Takže ten Londýn, šli jsme pěšky, ano vím, už jsem to psala a šli jsme okolo London Eye, kolem Trafalgar Squere, Hide parkem až k Buckingenskému paláci a nakonec k samotnému Big benu! teda jako nevim, ale jalikož neumím hodiny, jistě že umím, ale ne ručičkový, tak jsem v tom viděla jenom hodiny:-d sice fakt krásný, ale hodiny, něco jako náš orloj, viděla a vyfotila jsem si ho jendou a to mi stačí :-d 





Celý výlet bych hodnotila fakt skvěle, protože jsem se do Londýna chtěla moc podívat a jako další takováhle zajímavá destinace bude Řím, ta mě čeká příští léto nejspíš, protože jsem o ní mamce řekla až moc pozdě :-d :-( kdyby jste se někdo ptal kdy, tak cca před týdnem? joo a mamka už léto plánovala v dubnu :-) :-) aspoň s tím může počítat :-d

Jako poslední bych sem přidala fotku, která vyjadřuje naše pocity na našeho průvodce, který nás nenechal skoro ani v klidu vyčůrat :-(

Doufám, že se máte všichni krásně a těšíte se na prázdniny, protože já osobně už je potřebuju jako sůl :-(
Mějte se moc hezky, a u dalšího článku (PŘÍSAHÁM DO TÝDNE) papa ♥
Pac a pusu Kačka :-*

odkaz na všechny fotky : Anglie - fotky :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat