úterý 31. května 2016

TOP 10 | 4 MONTHS

Velké ahoj za uplynulé 4 měsíce bez top 10! :-d:-)
Jaké bych si mohla vymyslet důvody proč jsem nenapsala ani jednou od ledna top 10. Tak začla bych u toho, že toho bylo vždycky do top 10 málo a omlouvat se u každé kategorie, že jsem teda nikde nebyla, protože jsem fakt debil to jsem nechtěla :-d to by byl první důvod. Druhý, že mi skončilo první pololetí a testy se na mě hrnuly neuvěřitelnou rychlostí a přečíst 4 knížky za 4 měsíce nebyla žádná sranda (což určitě mnozí z vás víte), ale teď už je červen, takže skoro konec školy, joo nám vlastně přesunuli klasifikaci až na 22. června :-) takže ještě stihneme testíků, že nám to s těma známkama pěkně začaruje. Jako další důvod byl, že já většinou píšu o víkendech a skoro všechny víkendy jsem někde byla. V Amsterdamu, v Londýně, u táty, někde na výletě u babičky (a to bych i psala, ale bylo hezky a venku si mi přehříval laptop:-d)
Takže jsem tady teďka! s top 10 za 4 měsíce, no zase jsem to nikde ještě neviděla, jakože u nikoho, takže je to takový speciál a doufám, že se nebude moc opakovat :-d První jako vždy je tu ..


1) zážitek
Zážitek bude teďka nejnovější, takže z května. Jelikož jsem na střední škole kde se vyučuje Zdravověda tudíž jsme velice zkušení a všechno umíme, odjeli jsem na týden pryč do Žihle, přesvědčit se o našich záchranářských schopnostech. Různě jsme se učili první pomoce, jak pomoct člověku který nemá nohu atd. Na téhle zkoušce v podstatě záleželo tak moc, že kdybychom ji neudělali, rozloučíme se s postupem dál, tedy do druhého ročníku :-) beze srandy, je to tak, náš pan profesor tím přímo žije. Naštěstí jsme ji celá naše třída dali (nanejhůř za 3 pokud se nepletu) a potkáme se tedy v záři v 2.C když se nám všem poštěstí a půjde nám i Ekonomika a Matika :-)



2) místo
Jedno místo, kde jsem byla a to v březnu byl Amsterdam. Město kam jsem se chtěla vážně podívat ale už bych tam nejela:-d asi nejsem dostatečně 'stará' nato abych tohle město pochopila. Každopádně jsem o něm napsala článek, kdo ještě nečetl a to TADY :-) .
A v dubnu jsem byla v městě snů, což jsem nevěřila, že se podívám za jeden rok do dvou vysněných míst/měst a to Londýn. Spíš jsem byla v Jižní Anglii a v Londýně jenom den, proto bych se tam chtěla podívat ještě jednou, jen do Londýna a žádně + k tomu jako byla ta Jižní Anglie. Teďka mám ale na seznamu dalších vysněných míst/měst Řím, takže doufám, že mi to co nejdříve pžijde pod ruku a já se budu moct podívat do Říma ♥ :-) ale tohle byl Londýn, od Říma docela daleko. Článek jsem napsala o Jižní Anglii TADY :-) a o Londýně (trochu kratší) TADY :-)



3) restaurace
Jídlo bude patřit k březnu. Myslím, že už jsem přesně o tom co chci teďka napsat už psala v jednom článku, tak já se kouknu, chvilinku. Jooo už jsem o tom psala ve článku 'Exploring' ale každopádně to napíšu i teď. Všichni už jste určitě slyšeli a jedli trdelník. Ale co takhle trdelník se šlehačkou a jahodama? S vanilkovou zmrzlinou? Tenhle trend se u nás šíři jako rýma. Rychle a na dlouho. Já jsem tenhle trdelník ochutnala přesně 8. března (vím to podle IG:-d) a můžu říct, že byl skvělej, není to teda žádná restaurace ale stojí zato, to ochutnat. Tahle prodejna se nachází na druhé straně Karlova mostu, tam jak je ten přechod a zelená svítí 7 sekund, tak hnedka v tý uličce. Poznáte to tak, že bude fronta až ven :-)

4) oblečení/boty 
Zůstala bych dneska u oblečení, protože bot mám tolik, že nevim co s nima ale jako brala bych další, ale nemůžu najít žádný do kterých bych se zamilovala na první pohled jako do všech co mám. Takže to oblečení. Všichni víte, že je letos modní, a vrátilo se to z dob kdy mojí mámě bylo asi 10 let, nosit takový ty motorkářský a drsný bundy. Ne koženky, ale bombery! skoro na každé holce je vidět že ho má a ta která ho nemá ho chce a nebo ho má schovanej ve skříni, protože ho nosí najednou moc lidí. Odkud jinud bych ho mohla mít, než ze stradivarious. To je obchod na arkádách, úplně nahoře vedle jídla. Proto mi netrvalo dlouho si zapamatovat kde se tenhle obchod nachází:-d 

Jako druhou věc, takovou už víc holčičí a to šaty. Dalo by se říct, že všechny šaty co mám, všechny co mám fakt ráda a jsou dobrý i na 5186 let a to jsou šaty z Manga. Můj kamarád si vždycky dělá srandu když říkám že jdeme do Manga, že nechce, že děkuje ale na Mango nemá chuť :-d nojo, já mam na Mango chuť vždycky. 



5) doplněk 
Už několikrát jsem označovala jako doplněk svou obag, což o to, mohla bych ji označovat pořád, ale tentokrát jsem si ji vytunila. Objednala jsem si na ni písmenko. A taky jaké jiné než K, když jsem ta Kačka. Koukala jsem na to už hrozně dlouho a jednou v sobotu odpoledne jsem si to prostě objednala :-d mám to tedy ze stránky KUKU, kde jsou všechny písmenka snad v osmi barvách? myslím, že si vybere každý. V balíčku vám pošlou to písmenko, plus k tomu to můžete mít na kabelce, na klíčích nebo dokonce i jako náhrdelník, a všechny tyhle +věci k tomu tam jsou. Já jsem si tedy objednala barvu 'Pink' ještě mají 'Baby pink' ale ta už se mi zdálo moc světlá a dorazilo mi to asi za týden? No taky to šlo ze Slovenska, že ano

Jako další mám teď nový obal na svého miláčka (no to ani náhodou, prostě na telefon) od MK, každý zná tuhle zkratku. Hrozně dlouho jsem přemýšlela jaký si vybrat, až jsem si nakonec vybrala čistě černý (koukám, že mám dneska hodně barevnej článek, všechno černý:-d) se 'zlatou' destičkou naspod. (je ze stránky iStage? ale už vážně netuším)
(určitě jste si všimli nového náramku se čtyřlístkem, tak ten by se dalo říct, že je taky nový, dostala jsem ho k narozeninám od Martina ♥) když jsme u té Pandory (jo vlastně, tenhle náramek je z Pandory) tak jsem ještě dostala od mamky ke dni dětí klip plný sedmikrásek, pokusím se ho najít (i na stránkách) a vložit ho sem :-) 


6) písnička
Tak když je to za 4 měsíce, tak bych sem měla dát taky 4 písničky, jenom si nemůžu vzpomenou co jsem poslouchala před čtvrt rokem, neboli v únoru:-d takže určitě jsem ještě v únoru poslouchala 'Sorry' od JB, a to nejsem jeho žádná velká fanynka, jenže naše třída jela na hory a tohle umí prostě každý, aspoň ten refrém :-d to by byl únor. V březnu jsem měla narozeniny takže jsem mohla poslouchat asi 'Rock bottom' co poslouchám pořád, protože je to vážně taková pecka, no pecka, neměla bych být moc nespisovná abych měla aspoň tu 3 z češtiny a literky, teda literatury. Duben, to už vyšla písnička 'No' od Meghan a teďka někdy zase 'Me too', tohle bude jen taková vsuvka, a to jsem někde četla, že ten klip musela Meghan nahrát znovu, protože jí prý vyretušovali:-dd aby prý vypadala hubeněji, jako já nevim, každej je nějakej a Meghan má poslední dobou hezký písničky a je úplně jedno jak vypadá žejo. Takže už jenom květen! A to určitě 'Say you do' protože ta už je taková letní a kdybych bydlela někde u moře, což se mi asi nikdy nepoštěstí, pouštěla bych si jí každý den po škole až bych si balila tašku na pláž :-d

7) film/seriál
V dubnu? pokud si dobře pamatuju, jsem byla s Martinem v kině. Dalo by se říct, že jsem ho donutila jít na Knihu džunglí, ale pak toho nelitoval. Naučil se tam písničku za kterou jsem mu chtěla vždycky jednu vrazit, když ji začal zpívat:-d Nikdy jsem knihu džunglí nečetla, jen jsem ji viděla kreslenou a teď už i konečně hranou! (ps: myslím si, že už je online ke kouknutí)

A jako seriál, mmm. Já jako velký milovník televizní stanice Smíchov a tam teď běží zase nový seriál, tak ho sem musím napsat. Je to 'Melissa a Joye'. Joye je vlastně chůva a uklízí. K tomu se stará o její děti, které vlastně ani nejsou její, ona je jejich teta a je to zamotané :-d museli byste to vidět:-) a to každý den na Smíchově od 20:00 :-d 


8) aplikace
Všem známý do světa už čím dál tím víc provalený a to instagram. Dokonce už i některé babičky mají instagram :-d což mě děsí ale je tomu tak. Myslím, že nemusím dál rozebírat co to je, jen bych chtěla říct, že mi trvalo vážně dlouho, než jsem si zvykla na novou ikonku :-d:-( ale ten vnitřek je určitě hezčí! je to 'modernější' a instagram jde přeci s dobou :-d 

9) kosmetika
Já osobně kosmetice moc nedám a tak jsem ani nepochopila, proč jsem si zrovna já dala do top10 kosmetiku:-d Ale tak rozhodně co bych tu mohla zmínit, aby to nezůstalo prázdné je můj úplně první pudr, fakt nekecám, první pudr za těch 16 let co jenom jim a ten jsem si koupila v Londýně. Už strašně dlouho mi Pajis (skvělá kamarádka) půjčovala ten svůj ale já už jsem si ho koupila! A je to teda pudr, a je to pudr od Mac-u. Všichni znáte celosvětovou značku Mac (až na kluky teda) a každý touží po tom aby měl aspoň rtěnku od Macu. Já jelikož jak jsem psala kosmetice moc nedám, tak si dám na rty Carmex a vymalováno.Tenhle pudr co mám, vydrží celý den a to zase nežertuju. Nedávám si ho často protože nemusím, ale když moje pleť nemá své dny, šáhnu po něm a zakreje všechno :-d Můj první pudr, můj poslední který jsem si koupila, protože si myslím, že mi vydrží vážně dlouho:-d


10) random 
Dostávám se konečně do poslední kategorie, dneska to bylo zase dlouhý tyvado, a to do random! Random je vlastně kategorie, která nemá název a můžu sem dát cokoli co mě napadne. Takže si mlžu vyfotit svou kytku v pokoji a dát ji sem :-d teďka mám vlastně jednu novou. Už je to fakt dlouho co jsem měla imatrikulaci a to 21. února. Stydim se, že jsem o tom nenapsala samostatný článek, jenže já nemám žádný fotky:-) jenom jsem tam pobíhala atd atd, ale imatrikulace je vlastně stužkování prváčků, což ještě jsem. Aspoň sem dám fotky jaká jsem byla 'krásná' holka a nějak tak :-d


tyhle kluky už znáte, je to Petr a Pavel, psala jsem o nich článek, kde jsem je trošku podrbala:-)

Tohle už je úplný konec, tohohle dalo by se říct, čtyřměsíčního článku!:-d je to vážne dlouhý, taky to vidím, jenže já si to musím ještě jednou přečíst opravit chyby, většinou všechny nenajdu, proto mívám z korektury za 5 (ale nepropadám!) :-d 

Mějte se krásně, a ps: už jenom měsíc a jsou prázdniny ♥
Pac a pusu Kačka :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat