čtvrtek 30. června 2016

JUNE IN PHOTOS

Konečně začalo léto! prázdniny a hlavně jsem si konečně mohla vymazat všechny svoje budíky
Jinak vás tady všechny vítám s prázdninovou náladou a konečně úsměvem :-d :-)
Začalo to léto, ano opakuji se, a tak je na čase vymyslet nový typ článků, no vymyslet. Viděla jsem tohle u zahraničních blogerek, že celý svůj měsíc shrnou v článku, který bude v podstatě ve fotkách. Je to něco jako top10, ale tohle jsou jen fotky, žádné vykecávání :-d (rozepisování)


Budu si muset vzít kalendář, abych věděla jak mi to šlo za sebou. Vždycky k té fotce aspoň napíšu kde je pořízená, nebo jen něco malinko :-)

Jako první fotky tady budu mít z Color runu, protože tím mi v podstatě červen začal ♥
 

Jako další vím, že bylo určitě strašný vedro a tak to prostě nešlo přežít jinak, než s kloboukem na hlavě :-) a kdo jiný by měl klobouk na hlavě, než Hugo
když jsme u toho Huga, najdu víc fotek, které jsou takové, že stojí za to se nad nimi zastavit: 

      

 Ono těch fotek zas tolik není, uzavírala se nám škola a každý den jsem se učila jak blázen, bylo mi to teda taky platné jak blázen, ale každodenní stres a bolení hlavy, no nedivim se že jsem skoro nejedla:d




poslední dny jako prvačky, hned v září už nastupujeme a těšíme se na právo a účto! :-)




Pak jsem ještě hodně času trávila s Martinem (a s efekty na snapchatu) :-):-)



A jak jinak mi ten červen mohl skočit než vysvědčením (naštěstí jsem bez jediné čtyřky, tak jsem dostala slona a mikču, aka snažit se vyplatí)


Doufám, že máte všichni na prázdniny už velké plány a sny a ty sny se vám splní!♥ 
Já už mám připraveno spoustu článků, takže doufá, že mi všechno vyjde, tak jak bych si přála!

Pa a pusu, Kačka :-* 





Žádné komentáře:

Okomentovat