čtvrtek 30. června 2016

TOP 10 | JUNE

Konečně najíždím na starou verzi a ne po čtyřech měsících!
Zapomněla bych vás přivítat :-(
Ahoj! konečně u mé oblíbené top10. Proč zrovna tenhle typ je můj oblíbený? vždycky si vzpomenu co jsem zrovna ten měsíc zase vyváděla a kde jsem byla a občas se zasměju nad nějakou vzpomínkou, kterou kdybych sem napsala, tak by jste to přestali číst :-d
Začala bych u toho, že jsem ráda, že mám zase čas dělat to co mě baví a už teď vím, přijde září, konec psaní každej večer a vymýšlení, čím bych to udělala zajímavější. Proto musím využít prázdnin a psát co to jde. První článek už jsem vydala, tak teďka další, a už to budou dva. Víc jak jsem si představovala :-d nebudu dále zdržovat a jdeme na to


1) zážitek
Hned jak začal červen, no hned ne pravda. Čtvrtého června se konal druhý ročník Color Runu a tam jsem prostě společně se Sárkou nemohla chybět! Už minulý rok to byla pecka a rok co rok, teprve dva roky, je to lepší a lepší, víc barev a  všeho prostě víc. Konalo se to Výstavišti Holešovice a myslím že kapacita byla nějakých 12 tisíc lidí což je vždycky zážitek vidět je všechny pohromadě :-d


2) místo
Červen je zase dobré trávit se svou třídou a konec roku slouží k tomu, abychom byli ještě před prázdninami spolu. Proto byla naše třída na bobové dráze na Proseku. O mé 40 minutové cestě z Proseka na tuhle bobvku po boku s Matějíčkem, který tam bydlí nebudu mluvit :-d Každopádně bylo to skvělý, rozhodně lepší jak sedět ve škole :-d


3) restaurace
Poprvé, a doufám, že né naposledy, jsem navštívila všemi známou restauraci? kavárnu? James Dean. Výběr mají teda převeliký, ale když je to léto, tak jsme si s Pájou daly melounové smothie, bylo to hrozně sladké, tak to za mě musela i dopít :-d


4) oblečení/boty
Moje vysněná, dlouho hledaná, protože za 1200 bych ji nechtěla, nike mikča ♥ Hezky přes hlavu, do zimy i do léta. A já, jelikož jsem zimomřivá, tak mikinu využiju i kdyby bylo 36 stupňů :-d


5) doplněk
V pandoře měli 30% a já jsem šla jen okolo. Vážně přísahám, že jsem o těch slevách ani nevěděla. A protože já i moje mamka máme druhou dírku a protože jsme pořád nemohly sehnat nějakou hezkou, koupila jsem nám v pandoře naušničku, každé jednu, a to jetelíček. Malinká a akorát do druhé dírky.
❤️❤️❤️

6) písnička
Ze zahraničních teďka poslouchám 'Mama Said' přece jen tam zpívají i malé děti a to je něco a z českých 'Zkouším žít' kterou jsem se už naučila, ne proto, že by ji hráli pořád na óčku, ale prostě je hezká a chytlavá :-)


7) film/ seriál
Jediné na co jsem se tenhle měsíc dostala byli 'Angry birds ve filmu'. Tuhle hru jsem hrála snad celé dny a celé noci :-d a teď, teď konečně už to i zfilmovali :-d je to strašná sranda, na to, že je to pohádka, tak se smála i moje mamka :-d


8)aplikace
Tenhle měsíc je hodně o mně a o mojí mamce:-d protože právě hru, kterou jsem začala hrát, a beru ji i jako aplikaci, začala hrát i moje mamka. Moje spolužačky, kamarádky, to bych pochopila, ale že moje mamka vymění svou farmičku za Panda Pop? no nevěřila jsem. Je to k dostání jak na androidu tak na iosu a jsou to takové ty kuličky, a když máte stejnou barvu zmizí vám a tak. Jenže v tomhle je ještě ten bonus a to, že zachraňuje pandy!


9) kosmetika
Snad rok v kuse jsem používala šampony od Pantene. Nikdy jsem si nestěžovala, že by mi nějak extra ničily vlasy, měla jsem konečky rozstřepené jako vždy, ale někde jsem četla, že by se šampony měly hodně střídat. A tím hodně, mysleli co dvě umytí to jiný šampon. Zas tolik to nepřeháním, mám jich doma hodně a hodně to střídám a musím říct, že se tím ty vlasy hodně zlepší! Používat pořád ten samý, to už nemá ten účinek a vlasy dalo by se říct, jen navoníte vůni šamponu. Proto jsem si koupila nové, Garnier Fructies pro zníčené vlasy. Nevidím rozdíl, ale rozhodně to krásně voní :-d střídám to s Head and shoulders a nebo tím pantene :-)


10) random
Určitě všichni už znáte hračkářství Hamley's. Na Náměstí republiky, skoro před komerční bankou. No to je úžas pro oči. Belgický kolotoč, patro plné čokolády, no a co jiného, medvěd u kterého se každý fotí, každý :-)

Tak zase příště :-) doufám, že brzy 🙆
Krásné prázdniny! ♥
Pac a pusu, Kačka :-*

6 komentářů:

  1. Jako film na červenec ti doporučuju jít na 'Než jsem tě poznala'. Byly jsme se ségrou a fakt pecka, knížka je ještě lepší :) jinak ty Fructis fakt strašně krásně voní (kytičkový limitky jsou top :dd) a střídám to s českými biošampony z Riorexu. Sice moc nevoní, ale měla jsem od plavání ultrazničený vlasy (to si asi pamatuješ :D) a tohle jsou jediný šampony, co mi pomohly!! (Odkaz tady http://www.drogerex.cz/bione-cosmetics-bio/bio-panthenol-keratin/ - já z toho používám šampon, kondicionér a 'tekuté vlasy' :))
    Tobě taky přeju krásný prázky 💖

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsema na nem! A jelikoz znam ten pribeh, protoze jsem cetla knihu byla jsem jeste vice prekvapena! Je to vazne skvely film ❤️
      Ano, sampony, ktere voni jsou ty nejlepsi!
      Pomohlo ti to i na rozstrepene konecky? S tim totiz zapasim ja 😄☹️

      Vymazat
    2. jojo, právě že mě ten šampon docela zachránil od "menšího" zastřižení "konečk" :D :) já taky nejdřív četla knížku :) jenže jsem strašně neempatockej člověk.. brečeli i kluci a já tam *cítím se trapně*, moje sestra brečela celou cestu domů, vždycky když někde viděla billboard a nakonec jí rozbrečeli i holubi, kteří byli ve filmu asi tak 5 vteřin :D a některý věty byli i úplně na chlup stejný jako v knížce, a to se jentak nestává i titulky celkem seděli s tím, co říkají a srovnatelně s knížkou.. fakt pecky, hodně mile mě to překvapilo :)

      Vymazat
  2. Odkud a za kolik máš tu nike mikču ? Nemůžu ji nikde sehnat za přijatelnou cenu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostala jsem ji za vysvedceni ale je z A3 sportu za 750 :-d coz je podle me krasna cena. Prikladam ti ww starnku : http://www.a3sport.cz/nike-club-hoody-swoosh-611457-063/p611457063-1/?variant=658413
      Doufam ze si ji koupis! <3 hodne stesti v nakupovani :-*

      Vymazat