čtvrtek 29. června 2017

SUNNY ROME


Po sedmi měsících jsem opět dostala chuť napsat článek. Nechtěla jsem nic psát když mě opustila múza článků a nastoupila můra se školou. Bylo toho vážně hodně, což myslím, že mluvím za všechny, ale díky bohu, že už zítra začínají prázdniny. Počasí nám sice moc nepřeje, ale tím si nesmíme nechat vymizet náš úsměv z tváře. Protože léto je jedno z nejlepších částí roku.




Jak už je z názvu článku zřejmé, tak jsem určitě za tu dobu jen neseděla doma. Na konci května jsem byla v Římě. Od té doby jsem si říkala, že ten článek napsat prostě musím. Jen jsem nenacházela čas a vhodnou náladu, abych to nějak spořádaně dala do kupy. Snad dnes, když mám volný den a jen se válím v posteli, to dopíšu a hned publikuji.




Navštívili jsme i zahrady v Tivoli a Vatikán, rozhodně by jste při návštěvě Říma neměli zapomenout na krásné zahrady v Tivoli a papežský, všem známý, Vatikán. Tivoli nejsou klasické zahrady s květinami, ale jsou plné vody. Fontán a hudby. Když svítí sluníčko má to další svoje kouzlo.






Řím je to nejhezčí město kde jsem kdy byla. Viděla jsem toho už spoustu, ale nebylo by nic, co by bylo tak nádherný jako Řím. Všechny uličky, lidi, místa a to jíídloo. Měli jsme krásné počasí, takže jsem domů přiletěli malinko jako černoušci, což se nám určitě povede úplně až přiletí od moře. 





Bohužel umíme s mamkou italsky asi jen čtyři slova, takže jsme nemohli nabalovat italský mládence, i když ti nabalovali nás. Nedoporučuju být milá, byť jen úsměvem na číšníky v italských restauracích. Druhý desert, na nejspíš účet podniku, byla málem moje smrt. Jídlo Vám ale chutnat bude, ať už milujete (stejně jako my) italskou kuchyni, nebo rádi zkoušíte chutě. Naše večeře se skládala z předkrmu; špaget či těstovin, hlavního chodu; pizzové těsto, zeleninový salát, hranolky, maso; a samozřejmě desert - ať už je to dort nebo zmrzlina, je to vždy sladké jako cumel.






Italská zmrzlina je samozřejmě základ. Kdo je v Itálii a nedá si zmrzlinu, jako by nežil. Jsou to sice kopečky jako blázen, ani se tomu snad neříká v překladu kopečky, ale v tom teple je to bomba. 

Ani mě tak neohromilo Koloseum jako všechno ostatní. Nedokážu říct nejkrásnější věc nebo místo, které jsem viděla. Bylo toho mraky, a všechno bylo jedním slovem nádherný.



Itálie láká už jen tím teplem. Na každém místě v celé Itálii je teplo. Pokud někdo přemýšlíte právě o Římě, už není na co čekat, za rezervujte si letenky, zabalte kufry a utíkejte poznat jedno z nejhezčích měst Evropy! 

Slibuju, že si Vás sám o sobě Řím dostane.

 Pac a pusu Kačka :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat