neděle 31. července 2016

HELLO SUMMER

Ahoj!! :-) ♥
Bohužel mi to trošku nevyšlo a léto už za měsíc končí :-d :-( doufám, že se na mě však nebudete zlobit a stejně si to přečtete, jelikož tuhle rubriku mám ráda, rubriku, no Kačko. Tenhle typ článků. Jeden z důvodů proč jsem ho tedy ještě nenapsala je hlavně ten, že jsem se k tomu prostě nemohla dokopat. Pořád mi v hlavě svítilo 'Kačko, napiš to už' ale nějak, no nevyšlo, AŽ TEĎ! No a taky, protože  jsem prostě nemohla přijít na žádně věci, co se dají v létě dělat. No jasně. Dá se dělat všechno :-d ale zase ne všechno je tak zajímavé :-d Každopádně něco jsem už našla, něco vymyslela takže by to mohlo stát za to? Já myslím že joo. Hlavně je to poslední článek z sekce 'Hello' protože žádný jaroléto neexistuje :-d :-(


doufám, že už jste všichni byli aspoň jednou v bazénu! protože jinak se ty vedra zase nedají přežít :-d :-(

VĚCI, KTERÉ DĚLAT V LÉTĚ


pokračuju svou oblíbenou klasikou, a to tím, co v létě děláme, měli bychom dělat nebo chceme, jenom prostě není čas :-d :-) :-)

1. psát dopisy - ať už jezdíme na tábory a posíláme dopisy z něho rodičům že máme hlad a že jsme si zapomněla sbalit plavky a tak :-d stejně můžeme napsat dopis na tábor my, kamarádovi, kamarádce, komukoliv a ať už to není tábor, tak třeba jen kamarádovi, kterého jsme dlouho neviděli. Říká se, že psát dopisy je 'retro' :-d prostě zastaralý, že vždyť máme textovky, píšeme přes facebook, ale takový dopis na papíře, udělá větší radost

2. naučit se nový jazyk - no určitě pokud někdo jedete někam za mořem, tak se naučíte snadno například italsky, bulharsky a já nevím jak :-d pak je tu možnost samovzdělání, že prostě sami chcete, no a i když ani tohle, tak někdo nastupuje na střední, bude tam mít nový jazyk tak se na něj připravuje :-) umět jakýkoli jazyk se může kdykoli hodit

3. fotit - v létě se prostě musí všechno zdokumentovat! jak bychom potom jinak vzpomínali na ty skvělý chvíle?

4. udělat si nějaké diy/hrnečky/cokoli - já si třeba vždy už v půlce prázdnin říkám, že nemám co dělat, že bych si něco třeba i vyrobila, nojoo jenže když je někdo líný jako já, projede si jenom na WHI obrázky diy, uloží si je a jde spát :-d

5. vyzkoušet pletení - mě už babička zkoušela jednou učit plést, myslím, že jsem dokonce i něco upletla, ale znovu bych do toho nešla :-d 

6. nakreslit sebe / kreslit na sebe - myslím, že tímhle je myšleno aby jste si prostě ze sebe udělali srandu a nakreslili si například kočičí fousky a posunout léto na jiný 'level' ! :-d

7. podívám se na nový žánr filmu - tohle je podle mě už taková klasika, každý se v létě koukne na tolik filmů, že už si druhý den nepamatuje co viděl a co ještě ne :-d romatici by měli vyzkoušet horory a sci-fi zlatíčka zase komedie, co vy na to? že by mě se zrovna chtělo koukat na nějaké sci-fi nebo drama, no ale vyzkoušet se musí všechno!

8. jít na nové místo / najít nové místo / jít na procházku - v létě se musí objevovat. Máte-li za domem místo na které jste se vždycky chtěli podívat, právě dneska je ten nejlepší den na to, aby jste tam šli!

9.  péct / vařit - jak já miluju uvařit si a sníst těstoviny a tohle je přesně pro mě, zkusím nové druhy, zkusím je třeba i zapéct? musí se pořád zkoušet něco nového

10.  kolo - aka jezdit na kole. Vždyť přeci, sportem ku zdraví! a kolo je jedno z mála činností u které spálíte moc moc kalorií. Já už jsem na kole nebyla ani napamatuju :-d asi tak 2 roky? no do pekla se mnou

11. hledat květinky - ať už by jste si měli na louce natrhat zvonky nebo u babičky na zahradě ustřihnout levanduli, tak ani jedno z toho není špatný nápad! I kdyby jste měli jít do květinářství a zamilovat se do nového druhy kytičky :-)

12. poslat balíčky / dopisy - když jsem ještě jezdila na tábory, posílala jsem dopis snad každému kdo chtěl a nebo komu jsem chtěla já :-d trávila jsem hodiny nad tím, abych každému zvlášť napsala v podstatě to samé :-d teď posílám už skoro tři roky dopisy 'sestřičce' z Brna, Míše ♥ tohle jsou takové ty kamarádství, které trvají navždycky. A i když nemáte nikoho takhle daleko, komu by jste poslali dopis, pošlete ho klidně kamarádce/kamarádovi, který bydlí přes ulici od vás, udělá to stejně velkou radost ! :-)

13. číst, číst, číst - já přes školní rok nemám moc čas číst, natož ještě povinnou četbu :-d :-) proto jsem ráda za každý volný čas, kdy si můžu přečíst knihu kterou chci

14. poslouchat novou muziku - každé léto poslouchám úplně jiné písničky než přes celý rok, zdá se mi, že všichni zpěváci se na léto rozhodnou vydat ty největší pecky, že už potom ani nestíháte míst všechny rádi :-d

15. pít nový tip čajů - já piju dětský čaj, jak jsem se teď nově dozvěděla, tak ten co piju já je dětský :-d nee nevadí mi to, ale už jsem začla pít i pytlíkové, myslím, že pokrok

KAM VLASTNĚ V LÉTĚ JÍT


Tak pokud každý rok jezdíte na nová a nová místa, není zbytí o tom, že budete dělat nové věci na nových místech. A ten kdo létá každý rok k moři? tak ten už nemusí dělat v létě nic jiného :-d Letos jsme k moři neletěli. Maminka se bojí všech těch lidí všude a jak se teď všude válčí? nejradši bych zůstala v poklidu své postele, jenže Hugo musí chodit ven, tak jen rychle obejít barák a zpátky :-d Ale samozřejmě je tolik věcí, co se dá dělat, ať už přímo v Praze a nebo po celé naší republice :-) připravila jsem si takové čtyři tipy co se tedy dá dělat a jak se zabavit :-) takžee

1. festivaly
V létě se celé republika jenom hemží různými festivaly, ať už festival o jídle až po festival, který trvá do čtyř do rána :-d stačí si napsat do googlu 'festivaly 2016' a už si můžete vybrat vlastně všechno :-d já jsem nikdy takhle nebyla, ani se moc nechystám, ale moji kamarádi chodí, nebo určitě i někdo z vás byl. Počkaat. Vlastně byla jsem na festivalu. 'Rodinný feestival Velká skála'. No jasně! s tou pamětí bych někam měla zajít. Každý rok se to koná u nás v Kouřimi, sejdou se všichni, ať už umělci z Prahy nebo jen kapely z Kouřimi. My, jelikož máme domek přímo nad Velkou skálou, tam už letos nepůjdeme, protože stačí otevřít okno a slyšíme každé slovo :-d A vlastně dalo by se říct, že i The Color Run je takový festival, až na to, že hodně slušný a plný barev :-d :-)



2. šlapadla
Nevím jestli to funguje mimo Prahu, ale v Praze tedy ano. Každé léto vidím tisíce lidí jak si šlapou na šlapadlech :-d myslím, že je to skvěle strávený den a ještě k tomu když je hezky, no nemůže být nic lepšího. Už jste byl někdo letos na šlapadlech ? :-) Teď jsem si vzpomněla, minulý rok když jsem byla s Barčou v Doksech, tak jsem si šlapadlo půjčovali. V tu dobu jsem na tom byla uplně poprvé :-d a můžu říct, šlapat mě nebavilo :-d ale zase to bylo hezký, Takže, funguje to i na Máchově jezeře ! 



3. návštěva hradů a zámků
V létě bývají otevřeny všechny hrady a zámky, nebo možná ne všechny ale rozhodně větší množství.  A tohle vím jen díky tomu, že každý rok poctivě v létě aspoň tři hrady a zámky navštívím. Většinou si zvolíme jen ten nejkratší okruh abychom se mohli jít co nejdřív najíst do zámecké kuchyně :-d Když jsme ještě teď u těch hradů, tak už začal Festival hrady, což poznáte hrad a ještě k tomu můžete jít na festival, jedno lepší než druhé pro nadšence, řekla bych :-) 

 
Hrad Křivoklát v blízkosti Karlštejna
Zámek Hluboká nad Vltavou
4. letní kino
Tohle si zrovna myslím, že funguje snad po celém světě. V Americe jsou i takové ty 'auto kina' pokud se nepletu. Letní kino je o tom, že se kouknete co zrovna ten večer dávají, vezmete si deku, koupíte vodu a jdete se natáhnout na trávu a koukat na váš oblíbený film spolu s kamarády a nebo s kýmkoli koho máte rádi, jasně, klidně i sami :-d  Jedno letní kino je v Karlíně a pak vím určitě, že ve Žlutých  lázních, protože si ho tam hodně lidi chválí :-d :-) takže jak jinak strávit náročný den tím, že si vezmete heboučkou deku a sednete si před plátno ?




   _________________________________________________________________

A úplně jako poslední bych Vám chtěla popřát krásný zbytek léta, ať stihnete všechno co chcete, AŤ CHYTÍTE BRONZ :-d a hlavně, ať toho hodně sníte, protože nezáleží na tom jak vypadáme, je to naše tělo a já žeru jako prase, takže :-d :-) 

Mějte se moc krásně, kdo ještě letíte někam k moří tak držím palce ať se let povede a ať máte krásně počasí ! :-) 

Pac a pusu Kačka :-* 


Žádné komentáře:

Okomentovat