čtvrtek 18. srpna 2016

FAMILY TRIPS
















Ahoj! Už je to nějaký ten pátek co jsem se vrátila ze Šumavy, kde jsem byla s mamkou, Hugou a Rosťou! Počasí nám moc nepřálo, ale já bych se chtěla podělit o to, že jsem hned první den UŠLA 18 kilometrů, což pro někoho jako jsem já je hrozně moc :-d a obecně co jsme jaké dny dělali :-) doufám, že se užijete a vyhládne vám až uvidíte co jsme všechno snědli :-) :-)


Pondělí
Můj osudný den. 18 kilometrů. Bolavý nožky. Stihla jsem se i převléct. Takhle bych to zkrátila. Prošli jsme Šumavu a to Rejnštejn a Modravu (k Modravě jsme dojeli autem :-)) ale i tak tam bylo pár kopečků







Úterý - Pátek
Tyhle čtyři dny už nám začínal hradový a zámkový týden. Rabí, Velhartice, Žebrák a Točník, Kašper a určitě ještě nějaký na který si nevzpomenu :-d















Ještě bych se chtěla 'pochlubit' tím kolik jsem toho sežrala, bez prominutí, protože to ani jinak říct nejde :-d každý den v restauraci, málem jsem nedopla džíny a plavky mám tak akorát :-) takže teďka tak měsíc ovoce k snídani a zelenina to může občas prostřídat :-)





*jenom bych chtěla říct ne že všechno jsem jedla já :-d na jídlo jsme chodili všichni, ale já jsem toho vždycky snědla, no hodně :-d 

Tak doufám, že se nějaká fotky povedly a že právě mlsáte :-d :-) 
Krásný zbytek prázdnin! ♥
Pac a pusu Kačka :-*








Žádné komentáře:

Okomentovat