čtvrtek 28. července 2016

SPA & BROTHER'S BIRTHDAY


Zachvilku konec prvního měsíce prázdnin a mně se zdá, že jsem skoro nic nestihla :-d nechápu, proč si vždycky všechno naplánuji až na srpen, všechny ty 'větší' akce = srpen. Zase nebudu nic stíhat a budu ráda když si lehnu :-d každopádně, byla jsem s babičkou, dědou a Nicolasem (mým bratrancem) v Konstantinových lázních, a o tom to vlastně je. Není moc co bych o tom psala, jen budu přidávat fotky a občas jen malý komentář. 
Tak to by byl poslední týden v červenci, a aby toho nebylo málo. Přijela jsem večer v pátek a ráno v sobotu jsem odjížděla s tátou na Moravu :-d :-) achjo, to byl fofr. O tom bude zase druhá půlka článku. Ale musím začít těmi lázněmi. Bylo hezky celý týden čehož jsem se bála nejvíc, jelikož mi moje předpověď pořád ukazovala 'déšť' :-(




aaa jsem známá i v lázních

aspoň jedna s babi :-) ♥



nejkrásnější ukazatele na 'Zdravou kavárnu'



musim se pochlubit, že jsem často vyhrávala :-)

Teď když se přesuneme k té Moravě a proč jsem tam tady vlastně jela. Už v názvu jsem napsala 'Bráškovi narozeniny' a to byl vlastně ten jeden největší důvod. Můj malý bráška už slavil čtyři roky. Dlouho mě v pondělí (když měl ty narozeniny) štval s tím, že mu jsou pořád tři ale vysvětlila jsem mu to :-d Na Moravě v podstatě bydlí babička a děda od mé macešky, kam jezdím ráda, jelikož je tam klid a Messinka. Mesiinka? to je náš další pejsek :-d je vlastně taťky ale jelikož je docela i velký tak ho nemáme v Praze. Je to labrador myslím, takže trošku ale jen o malikno větší jak čivava :-)



značka je život



na houbách a stejně jsme 'nohno' (jak by řekl Fíla) našli a ještě si zašli asi čtyři kilometry :-)


taťka poprvé poznal snapchat :-)
Filépek už je v něm pro změnu profík a nejradši má psíka, po sestřičce asi 
jedno velký zlatý štěstíčko 

To by bylo pro mých deset dní strávených s druhou půlkou mé rodinky všechno :-) ♥
Přeji Vám krásný zbytek prázdnin, jelikož ten měsíc zase tak rychle uteče :-d :-(

Pac a pusu Kačka :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat