středa 20. července 2016

TOP 10 | JULY


Máme tu další konec měsíce, jen trošku horší, že konec prvního měsíce prázdnin :-( trošku si to osladíme zpátečkou mého měsíce, kde jsem zase byla, co jsem zase jedla :-) každý by se měl na konci měsíce podívat zpátky a ještě k tomu, když jsou ty prázdniny! :-d


1)zážitek
Do zážitku bych zařadila lázně. S babičkou a dědou jsem totiž byla v lázních. Ještě jsme s sebou měli mého bratrance, tedy jejich vnuka, Nicolase. Otravnější stvoření neexistuje :-d nebudu to tady moc rozebírat, více bude v samostatném článku. Každopádně, lázně jsou to krásné, takové malé, ale akorát. Děda si chodil každé ráno na pramen aby byl fit, tak nám lenochům alespoň nosil čerstvé rohlíky z Konzumu :-d :-)

2)místo
V těch Konstantinkách, řeknete si, malé městečko, nic tam není ale ejhle. Bazén jakbysmet, restaurace, kemp, spoustu krásných cest, ale o co mně hlavně jde, o krásný lom nahoře v lesích. Čistější a hezčí lom jsem nikdy neviděla. Průzračnost čtyři metry, přímo nádhera! 

3)restaurace
Ještě bych zůstala naposledy v lázních. Každé lázně mají svou restauraci nebo svou kavárnu. A tohle byla přímo 'Zdravá kavárna'. Dala jsem si tam bílou čokoládu, ale ne ledajakou, BIO bílou čokoládu! Byla skvělá, ale že bych to pila každý den, to zase ne-e :-d

4)oblečení/boty
Slíbila jsem že naposledy v lázních, ale ještě bych zapomněla na svou oblíbenou růžovou suknýnku, kterou jsem snad každý den přemáchla jen abych ji mohla dále nosit :-d jak říkám já 's mou růžovou sukýnkou klidně na světa kraj'. Je pohodlná, dokonce mi ji i babička musela popošít jelikož mi byla velká, ALE BYLA VE SLEVĚ, už si nepamutuji kolik stála, mám ji asi rok, ale až teď jsem ji pořádně vytáhla a oblíbila si ji. A hlavně, taky se mi hodí ke všemu a není tak krátká aby mě ostatní měli za lehkou děvčicu a není tak dlouhá abych byla za jeptišku, je prostě akorát! A jsou v ní hezky vidět opálené nožky :-)


5)doplněk
Asi už před měsícem jsem si s Kájou koupila přívěšek na klíče z Hamley's. Já mám sloníka, protože mám ráda vše co simbolizuje štěstí a slony prostě zbožňuji a Kajis má lišku, jelikož je to lištičkový maniak :-d


Teď tu mám tři kategorie, které jsem nechala udělat svou nejskvělejší kamarádkou Kajis. Měla blog a chtěla by se do toho zase dostat, takže následující tři kategorie patří jen a jen jí! Myslím, že by si také zase měla začít psát, jen potřebuje skvělý start a ten ji já poskytnu a vy jako čtenáři ji povzbudíte ještě víc! Hodně štěstí Karolínko, jak u mě na blogu, tak na svém budoucím <3 xoxo 
ps: jen takový tip, až začneš, měla by sis dát své tajné jméno 'lištička' což jistě chápeš proč a i ostatní chápou, když vidí ty fotky u doplňku :-d 


6)písnička
-oblíbená : Messin' around
Co říct k písničce, u Pitbulla je známý, že dělá rytmický a chytlavý písničky. :dd Tohle je hezkej a letní song, do který si přizval Enriqueho Iglesiase, který tomu dává ještě větší říz a stává se tsk písničkou letošního července. (Mimochodem; přijde vám ta reklama na Lay's taky úchylná? :ddd) 

7)film/seriál
-jako první je tady film a to 'Než jsem tě poznala'
Film o slečně Lou, která shání práci kde se dá, aby pomohla rodičům s finanční tísní. Když už vše vypadá beznadějně, naskytne se jí dobře placené místo opečovávatelky člověka s poškozenou míchou. Práci jí znepříjemňuje postižený Will, který je na ní ze začátku nepříjemný, nevrlý a odtažitý, ale v průběhu děje si k ní cestu najde a zamiluje se do ní. Stejně tak jako ona do něj. Přiznám se, brečela jsem snad víc jak u Hvězdy nám nepřály, ne proto, že by to bylo smutnější nebo tak něco. Líbil se mi víc děj, bylo všechno hezčí a hlavně tam hrál i jeden z mých oblíbených herců. Když jsme odcházely z kina, tak se mi Kačka hrozně smála a já nevěděla proč. No, když jsme došly na záchod, tak mi to došlo. :dd Prvně jsem se ale lekla sama sebe a až potom jsem se začla smát. 3 pruhy řasenky na každé tváři, opuchlé oči, vlasy si dělaly co chtěly a kapesníky všude okolo mě. :ddd Vypadala jsem fakt komicky a slečny, co chodily kolem mě si o mě musely myslet bůh ví co je to za magora, že takhle vypadá. :dd

-a hned pak seriál na který jen tak pro info taky začínám koukat a na vedla jsem ji na něj a mě na něj moje skoro Brněneská ségra :-d  takže se takhle hromadně učíme slovensky, prostě 'Svet podľa Evelyn' :
Na tenhle seriál (nebo spíš sitcom) od našich priateľov zo Slovenska (neodpustila bych si to) jsem začla koukat ze zvědavosti, v úterý večer. Chtěla jsem zkusit něco novýho, a jelikož nemusím české nebo slovenské seriály, tak jsem řekla, že tomu dám šanci. Příběh je o ženské jménem Evelyn, která žije v Bratislavě a pokouší se o dokonalé rande, sbalení bohatého chlapa nebo bojuje s nadváhou či koná náročnou cestu k tomu, jak v jednom dni získat a zároveň ztratit práci snů. Seriál je spíš pro pobavení, když se budete nudit a chtít zasmát. Pro mě to osobně není něco na co bych čekala několik měsíců, jako to mám u jiných seriálů. 

8)aplikace 
S trenéry pokemonů a samotnou hrou Pokemon Go se teď roztrhnul pytel. Líbí se mi ten nápad, provedení, atd. Přijde mi to jako dobrá aplikace, když někde čekáte nebo jste v koloně na dálnici, tak si tím zkrátíte čas. :dd Ale abych třeba nevím, nasedla na autobus/metro/tramvaj/vlak a dosvištěla do Prahy jen proto, abych chytala pokemony mi přijde hloupý.

Děkuju Kajis za krásné její tři kategorie, doufám, že i Vám se líbily! 

9)kosmetika
Strašně dlouho a neustále zápasím s černými tečky na T zóně, respektive já spíše jen na nose. Už asi před měsícem, možná déle jsem právě našla nějakou slupovací masku. Neobjednala jsem si ji, bylo to na ebayi a to ja neumim :-d tak jsem hledala dál až jsem našla ČESKÝ e-shop a tam si podobné masky objednala. Hnedka mi přišly tak jsem hnedka jednu vyzkoušela. Nanesla na obličej, urychlila schnutí fénem na vlasy (bylo mi trochu hic, přiznávám) a pak jen sundala. Doporučuji jako depilaci chloupků na obličeji :-)  bomba. No já se skoro rozbrečela :-) ale to dobré? Asi tak 60% teček v tahu (jsou pak vidět na té masce, když se sloupne) no a to horší asi, na 100% bez chloupků
(masky mám z tohoto e-shopu)

10)random
Plavky! Moje random věc jsou plavky. Nejoblíbenější a nejradši bych je nikdy nesundala :-d musela jsem, to je jasné. Jsou neoprenové tak hnedka děda zazářil když se ptal na co mi jsou neoprenové plavky, tak jsem mu vyřídila skrze mamku, že se budu potápět v bazénu a lovit hady :-d dědeček je nemá moc oblibě. Jinak mi je koupila babička, jelikož mám jen jedny a taky protože jsem ji poprosila. 
(plavky mám z tohoto e-shopu)



Tak tedy doufám, že se vám dalších top10 kategorií líbilo a užijte si posledních pár dní v červenci a pak už jen měsíc prázdnin a 'HURÁ' do školy :-d budu se těšit u dalšího vážně brzkého článku. 

Pac a pusu, Kačka :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat