čtvrtek 25. srpna 2016

ELEPHANTS


Ahoj! Dneska bych se s vámi chtěla podělit o to, že jsem hladkala slony!! Ježiš, mám z toho pořád takovou hroznou radost :-d moje nejoblíbenější zvířátko a prostě, no zvířátko, spíše zvíře :-d a já jsem mu mohla dávat mňamky? no ráj na zemi! Dostala jsem to ještě k narozeninám (ano, měla jsem je v březnu) a teď konečně hned jak bylo teplo jsem odjeli!



Krmila jsem v zoologické zahradě. Spoustu kamarádů si myslelo, že se válím někde u moře a udělala jsem si výlet ke slonům. Jen jsem se smutně koukla a řekla, že ne, že moře bohužel ne, ale zoo ta ano. Jediná zoologická zahrada, která tohle povoluje mladším lidem 18 let je v Ústí nad Labem. 


Celá zoo je postavena na tom, že je do kopce. Samozřejmě, že sloni jsou úplně na samém vrcholku cca tak 4 kilometry ? No aspoň, že máme s mamkou teď vytrénované nohy z kola :-d takže jsme na tom popravdě byly ještě hůř :-d Je to úplně stejná zoo jako všude, dokonce si myslím, že nemají žádné specifické zvíře, kterým by se proslavili. ALE zaujali mě lenochodi, protože ty jsem ještě nikde v zoo neviděla. Mamka hnedka 'Hele Kačko to je Sid!'. Zdál se mi možná trošku chytřejší jak Sid ale jinak vypadal stejně :-d


+ dali se tam i krmit kozy, což už se u nás v Praze nedá, tak jsem toho využila a hned tam naházela padesát kaček ať si daj do nosu holky :-)




Můj celý program se slonicemi začínal ve 14:30. Prvně nám jejich 'vedoucí' Honza ukázal jak jsou holky šikovný, jak můžou dělat kotrmelce (kdyby chtěly), jak nosí kůly, jo když jsme u toho, s Rosťou jsme si vyzkoušeli s čím holky cvičí každý den :-) jediné co jsme uzvedli bylo malinký polínko, asi jen aby se neřeklo .. (ale zase věřím, že by to někteří, které znám dali hnedka :-d)



Takže, prvně nám tam holky zacvičily a pak přišla moje chvíle :-d mňamky pro moje holky. Jmenovaly se Delhi a Kala. Kalu jsem měla hned radši, ale Delhi byla taková nenažraná :-d pořád by něco baštila :-d také, že toho zpucla více :-) no jen ať si dá když pak bude dělat otočky na špalíčku :-d Jedna hezčí něž druhá. Kale jsem pošimrala dokonce i ouško tak myslím, že byla ráda :-d Už dost  psaní, musíte se na moje holky podívat sami!




Ještě abych Vám to upřesnila, ta menší je Kala, takže ta napravo a ta nalevo Delhi, vyslovovalo se to 'Delí', něco jako sušenka Deli :-)


  
Tady zrovna šimrám Kale ouško :-d :-)


Tak co? Líbí se vám? tak se na ně zajeďte podívat do Ústí a hoďte jim tam nějakou korunky do kasičky :-) přece jenom toho hodně zblajznou

V budoucnu má tato zoo v plánu rozšířít sloní posily a to o jednoho samce tedy slona a myslím, že ještě dvě samice tedy slonice, ale tímhle počtem si nejsem jistá. Rozhodně se nemusíte bát, že si je nenakrmíte, tyhle slečny budou k mání pořád! ♥


A pokud nemáte zrovna v lásce slony tak můžete nakrmit i žirafky nebo tuleně! Tuleň Vám dá i pusy stejně jako slečně, která ho krmila makrelami :-d :-) 

No a pokud už Vám je 18 a víc tak se můžete stát na DEN CHOVATELEM a to právě pro tyto slečny, což závidím všem a za dva roky s nimi zase počítám do party a nebo den chovatelem ale v exotáriu, což jsou vlastně různá akvária a terária, takové ty drobné breberky :-d :-)

*odkaz na stránky ZOO, kde si můžete objednat jeden svůj zážitkový program a nebo se jen podívat kdy mají otevřeno, aby jste se mohli projít do kopce :-) --> TADY


A kdyby jste se chtěli dozvědět něco o tom projektu s Delhi a Kalou tak všechny informace najdete na stránce 'choboti.cz' strašně se mi líbí ten název :-d a stejně jako info. tam jsou i fotografie :-) takže TADY


Tímhle článkem jsem Vám jenom chtěla zdělit, že jsem zažila vážně skvělý den a jsem ráda, že jsem ho mohla strávit s holkama :-) ještě se tam za nimi minimálně několikrát podívám a hlavně si myslím, že jsme si padli do oka, co Kalo? a Delhi, té přinesu nějaké jablíčko aby mi necucala prsty :-d


Pac a pusu (a ještě dneska chobot) u dalšího článku!
Krásný zbytek prázdnin ♥
(moudro na závěr: jděte za svými sny a oni vám půjdou naproti chobotem vpřed)

ps: Ještě jsou holky tak šikovné, že umí namalovat obrázky. Asi před půlrokem jsem našla na internetu slona co namaloval obrázek na plátno. Říkám si, sakra to nemůže fungovat no ALE pak vidím obrázek tady holek a je to tak! Umí malovat ještě lépe než já, to si s nimi ještě musím vyřídit


2 komentáře:

  1. Zoo se proslavila orangutanama, jen pro zajímavost :)) jinak hezký zážitek určitě

    OdpovědětVymazat