středa 26. října 2016

RIGHT DIRECTION




















Ahoj! ♥
včera mi začali prázdniny tak jsem se rozhodla, že bych něco mohla napsat. Prvně jsem byla trošku naštvaná, když nám prázdniny začínaly až vlastně včera po škole, oficiálně dnes, a skoro všem mým kamarádům, no ti už prostě do školy vůbec nešli. Jednou se jim to všem vymstí, ne že ne. Každopádně dlouho tady, nikdy tady, nebyl žádný povídací článek. Jak by to taky šlo, když nemluvím. Určitě jste mě pochopili. Myslím, že by tohle mohl být druh článku co by mě bavil, ale i vás! Nic moc extra se o mě nedozvíte, jelikož co jsem mohla to jsem řekla a nebo co budu chtít řeknu teďka. Pořád nemám vymyšlený žádný název. Tak snad až to vymyslím, bude to dávat hlavu a patu.


Proč vlastně chci takovéhle články zavést, mmm. Sama nevím, nejspíš si chci prostě od všeho odpočinout. Často mi teď není dobře, bolí mě hlava, břicho a takovýhle ty sarapetičky :-d všichni určitě víme, když nechceme do školy :-d jenže já nejsem lajdák a do školy chodím. Chtěla bych se taky těmito články vypsat, svěřit ? no já nevím jestli je to to správné slovo. Něco jako můj deníček co píšu jen pro sebe ale pak ho dám on-line. To by mohl být skvělý nadpis! "Diary on-line". Ještě uvidím, třeba na něco přijdu. Taky by to mohl být skvělý způsob jak vám dělat radost. Protože se mi zdá, že se v poslední době nikdo nesměje. Nikdo se nemá rád takový jaký je. Nikdo nedělá nic pro sebe, ale vše pro ostatní. I tímhle způsobem bych tohle chtěla posunout. Tudíž #rightdirection (joo, tak tohle budou názvy článků). Správným směrem se totiž posouvá každý, kdo něco chce dokázat, co něco chce umět a někdo kdo si věří. A to je přeci důležité, věřit si.


Vezmeme si k příkladu zrovna mou maličkost. Ve škole se učíme angličtinu, to je asi normální, jenže mně chybí taková ta komunikace, tu totiž ve třídě nemáme. To, že všichni zvládáme časy a víme tamto i támhleto je sice skvělý, vážně, ale ta komunikace nám chybí. Strašně dlouho jsem se bála začít chodit na nějaké kurzy :-d 'vždyť to nepotřebuju, budu samouk' to jsem si říkala do té doby než jsem ten samouk nezkusila být :-d Jelikož mám ještě kamarády různě po Evropě, bylo pro mě důležité, nebo je pro mě důležité mluvit anglicky. A proto jsem s tím začala, kurzy angličtiny. Mám za sebou teprve tři hodiny ale už vidím ten rozdíl, že už toho dokážu říct i více než předtím. Po třech hodinách docela nesmysl ale je to tak!

Bála jsem se s tím začít, a takhle to má toolik lidí, že se prostě bojí začít. Ale když začnete, už jen tak neskončíte (teda až na mě a cvičení, nejsme kamarádi). Důležité je si věřit a jít si za svým! Asi se tohle dočtete všude, ale je to tak. 


Taky už se tak nemůžete dočkat letních prázdnin? Ta škola mě vážně zabíjí, teď na prázdniny máme 5 stránek z matiky, plus češtinu, plus další češtinu a ještě psaní na klávesnici, no skvělý. Aspoň, že jsem byla včera tak pečlivá a málem jsem nad tím usla, ale skoro vše jsem si už udělala, jen abych měla čas spát :-d Taky musím přečíst povinnou četbu :-( Babičku :-( jsem na třetí stránce, to jsem postoupila, vážně, asi měsíc jsem byla na stránce 1 :-) :-) Doufám, že školu zvládáte v pohodě, přece jen bude teprve listopad, no teprve, v listopadu už se budou psát čtvrtletky :-) skvěle, vážně skvěle. Ale hrozně rychle mi to uteklo. Jakoby včera bylo prvního září. A ještě více to utíká čtvťákům. Ti to mají jen do května a pak se s námi rozloučí. Někoho čeká vysoká a někdo má jiné cíle. (AHA, a přesně o tom jsem psala, jdou si za svým). Za svoje pololetní vysvědčení by jste si něco měli přát, jasně, bude to až v lednu, ale když něco dostanete, budete to mít jako velkou motivaci, a když to bude čokoláda, tak to prostě sníte a nazdar. 

Takhle se ve čtrnácti letech usmívám na léto 2017

Ještě v létě jsem si koupila novou knížku. (je pro mě nová když jsem jí ještě nepřečetla:-d) jmenuje se "Proč muži milují potvory a hodným holkám zůstanou oči pro pláč". Přečetla jsem to do 10 kapitoly a je to skvělá knížka. Zjistíte, že každá z vás jste potvora, v tom dobrém slova smyslu. Je to vlastně taková příručka, no ani ne příručka. Možná bych měla spíš říct návod jak se nechovat, co dělat a co nedělat a takhle. Je to vtipný, hezký a dobře napsaný. Teď když mám ty prázdniny tak se nemůžu dočkat až to dočtu! (od Sheery Argovové) Dokonce si i myslím, že už vyšel další díl. Takže až KONEČNĚ dočtu tenhle, koupím si i ten druhý :-d



Užijte si všichni prázdniny! Pokud někam jedete nebo letíte tak šťastnou cestu ať si to co nejvíce užijete! Já ještě musím upéct dědovi dort k narozeninám, tak si jdu dneska připravit krém :-) ♥


Doufám, že se vám takovýhle typ článku líbí a budu v tom pokračovat, mohlo by to být vždycky takové shrnutí, jenže mě se v poslední době prostě nic nestalo :-d občas si říkám, že jsem ten poslední člověk s kterým by bůh chtěl něco dělat a tak mě nechá spát :-d

Mějte se nejvíc hezky!

Pac a pusu Kačka :-* ♥
 a nezapomeňte #rightdirection


Každý máme fotku nohou na špinavém břehu tak pššt


A takhle se opět ve čtrnácti usmívám na vás než zase vydám další článek s tím správným směrem!
ps: v tomhle požehnaném věku jsem nepatřila mezi nejhezčí holky, ale byla jsem u moře s babičkou a dědou a to je
 nejdůležitější! ♥

Celé jsem to musela proložit fotkami z léta 2014, protože potřebuju vitamín moře a sluníčko, tohle počasí není pro mě. Klidně bych se celý život smažila na sluníčku na pláži a byla černější jak noc :-d



4 komentáře: