pondělí 14. listopadu 2016

JUSTIN BIEBER | PURPOSE WORLD TOUR PRAGUE 12/11/2016

@_patriciejirikova_


















Začala bych tím, že to byl můj úplně první koncert v životě. Na to, že je mi 16 je to docela síla, ale nikdy jsem to nijak nevyhledávala. Jsem jedině ráda, že jsem kvůli tomu nemusela třeba do Berlína nebo kam jsou holky schopné dojet jen aby viděli svého top top zpěváka. Justin ani není můj nejoblíbenější zpěvák. Nepatřím mezi #beliebers. Nikdy jsem Justina ani nevyhledávala, ráda jsem si poslechla jeho písničky, zazpívala ale koncert, to šlo mimo mě. Snad v roce 2013 byl Justin v tom Německu? vážně netuším. Ještě jsem byla malý pídě a v takovém věku bych asi těžko mohla někam kde je milion lidí když jsem nemohla být venku ani do sedmi. Hodně mě zarazily všechny názory a kritiky a tak jsem se chtěla vyjádřit článkem. Už jsem i plánovala, že ho napíšu a bude to něco nového a ne snad posledního, ale tohle mi dalo ještě větší důvod to napsat.



Píšu to už v neděli, (ale samozřejmě to postnu až v pondělí) což znamená, že koncert byl včera. Musím to psát dneska aby ve mě zůstalo ještě nadšení a zážitky. Prvně vás asi zklamu tím, že nemám žádnou fotku, žádné video :-d připadám si hrozně (aspoň, že všechny moje kamarádky něco mají a tak je o to oberu). Přísahám, ani jedno. Myslím, že jsem jedna z mála a nebo jediná co nic nemá :-d Nevím jak se to na takových akcích dělá a tak jsem prostě stála v bundě a šále a užívala si svůj první koncert v životě.


Z jeho alba 'Purpose' a nebo písniček co zpívat měl, jsem uměla asi pět z nich :-d není to mnoho ale o to víc jsem se těšila co si zamiluju. Vážně, úplně nejlepší podle mě je 'No Pressure'. Dneska si jí pouštím pořád dokola a znovu a znovu. (btw i teď) Vůbec jsem nevěděla, že nějakou takovou má a o to jí mám radši a radši. Něco jako 'Baby', 'Boyfriend' jsem znala, to je jasné a tak jsem se mohla zavrtět a zazpívat.






Přečetla jsem si docela hodně komentářů i článků ohledně včerejška. Mrzí mě, že to píšou hlavně lidi co tam nebyli a mají z doslechu jen to nejhorší. Pak jsou tu i tací, co tam byli a prostě sama špína na Justina.  Myslím, že tam hodně z vás co to budou číst byla, a tak se mnou můžete buď souhlasit a nebo se na to koukáte úplně jinak. Ale já se na to koukám jako nováček, jako holka co byla poprvý ve velkým světě koncertu, a je ráda, že to byl zrovna Justin. Strašně jsem si to užila, skoro jsem ohluchla a byla jsem pošlapána, ale užila jsem si to a to doopravdy. Pořád je ve mně takový to 'sakra, vždyť to byl Justin'. Jediný co mě mrzí je to, že si u písničky 'Sorry' nesundal tričko (vždyť pršelo), na to snad každá holka čekala. achjoo



Abych se trošku vrátila k tý špíně. Že zpíval na playback. Já nevím, já bejt zpěvák, co už je tak pět let na scéně určitě, rozhodne se ve 22 letech udělat to největší world tour tak bych si playback vozila s sebou taky. Už hned jak začala sobota všechny holky začaly šílet a půlka z nich byla v půl jedný ráno na terminále číslo 3 jelikož tam přiletěl. Sakra, ten musel mít radost, že Vás viděl holky. Sice unavenej jak doga ale prostě, myslím, že #beliebers nezklamaly. Potom jel tedy do toho hotelu asi. Spal tak 8 hodin? maximálně? aspoň, že neměl žádnej posun, když přiletěl z Něměcka. A už ráno u jeho hotely zase stepovaly holky :-d Byla tam i moje kamarádka a říkala, že se tam i zpívalo a všechno :-d to musel mít radost zase. U O2 arény se stálo taky asi už od dvou odpoledne a to mám zase od Barči, že tam prošel a úplně se divil kolik lidí už tam bylo. Ten kluk to nemá tak lehký. Přece jen už jsme 38 město co navštívil, to je taky teda pálka. K tomu nejsme poslední a tak ze sebe chce dostat to nejlepší, ale přece je to jen člověk i on má svoje vlastní problémy a tak nemůže být vždy v té nejlepší 'formě'.



Ze svého koncertu udělal obrovskou show. Tak velkou, že se ztrácel z jeviště a objevil se úplně někde jinde a nebo vůbec. Měl trampolínu, kdo jinej si zaskáče na svém koncertu. Skvělý tanečníci, kteří musí být ještě unavenější jak on, když tam skáčou pořád dokola jak opičky :-d Nevím kdo z vás si toho všiml ale snad u 'Purpose' popotahoval a plakal. Sakra notak, kritici, tohle nebyli umělý slzy, ten kluk viděl všechny co přišli, všechny srdíčka ve vzduchu, byl rád, že byl v Praze a Prahu má rád, sám to řekl přece. Ten kdo má show nemůže mít koncert. To jsou dvě odlišný věci. Tancoval, házel vody, hodil svůj dres či co to červené bylo a všichni byli hotový. Playback není všechno. 

@langerjulia_
@rennyrash

Proberte se a vzpomeňte si jak jste se cítili v tu chvíli kdy jste si s ním zpívali, to vám bylo jedno jestli má playback nebo jestli jede sám. Jeho kytarový sóla taky všem vytřely zrak. Víc k tomu už nemám, jen jak jsem psala, mrzí mě, že se to někomu nelíbilo, protože mi to snižuje radost. A tak asi jen jedno doporučení, vymažte si jeho písničky, už si nekupujte žádný lístky na jeho koncerty, jelikož jeho nahrávky jsou audio. Což je taky docela práce ale už pšt




Doufám, že všechny moje kamarádky co tam byly různě rozmístěné si to užily tak jako já ♥ spoustu holek plakalo, u písničky 'Life is Worth Living' jsem měla na krajíčku a to jsem skála.




ps: fotky jsem si screenula z instagramu jelikož žádnou nemám :-d :-( takže děkuju holkám, samozřejmě jsem jejich instagramy napsala pod fotky, aby jste se mohli pokochat, jelikož jich mají více :-d
ps2: jedno videu už jsem ukradla Kajis, s kterou jsem tam i byla a to mám na instagramu!! (samozřejmě moje srdcovka, žejo)  No Pressure Prague 2016



Takže, pac a pusu 
Kačka :-*

(uvidíme se na dalším koncertě co vy na to?)

@_dlieb

"what about your contact with Selena?" "about my contact with Selena? It's a personal question, so just regual questions no personal" (stejně jí má rád, ať přizná barvu)


doufám, že se vám přehrajou všechny videa co jsem si stihla konečně vzít od Káji z telefonu :-d jen před námi byl takový čahoun, doufám, že toho bude co nejvíc vidět ♥
((jen vůbec nevím jak to půjde přehrát na mobilu, ale tak snad))


2 komentáře:

  1. U písničky Life is Worth Living jsem brečela jak malá...a to je co říci...to srdíčko si zasloužil <3

    OdpovědětVymazat